پیوستن رونالدو به منچستریونایتد با واکنش کاربران همراه شد

خبر جدایی رونالدو از یوونتوس و پیوستنش به تیمی که قبلا در آنجا پا به توپ بود واکنش های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پیش بود که درخواست جدایی رونالدو از تیم یوونتوس خبرساز شد و مدیر برنامه‌های او مذاکراتی را با مدیران این تیم انجام داد و این بازیکن مشهور پرتغالی توانست در آخرین روز‌ها نقل و انتقالات تابستانی دنیای فوتبال از تیم یوونتوس جدا شود.

پس از اینکه رونالدو قصد خود برای جدایی از یوونتوس را اعلام کرد، در ابتدا منچسترسیتی به دنبال جذب او بود، ولی این اتفاق رخ نداد و اکنون منچستریونایتد، بازیکن سابق خودش را جذب کرد. رونالدو با قراردادی به ارزش ۲۸ میلیون یورو از یوونتوس جدا شد و دوباره به انگلیس رفت تا باز هم با پیراهن تیم منچستریونایتد در این کشور گلزنی کند.


بیشتر بخوانید


انتشار خبر جدایی این بازیکن افسانه‌ای فوتبال از یوونتوس و پیوستنش به منچستریونایتد با واکنش‌های بسیاری از سمت کاربران شبکه‌های اجتماعی رو به رو شد که در ادامه تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:

واکنش کاربران به انتقال رونالدو

واکنش کاربران به انتقال رونالدو

واکنش کاربران به انتقال رونالدو

واکنش کاربران به انتقال رونالدو

واکنش کاربران به انتقال رونالدو

توئیت کاربران در پی انتقال رونالدو

توئیت کاربران درباره انتقال رونالدو

توئیت کاربران درباره انتقال رونالدو

واکنش کاربران به پیوستن رونالدو به منچستر یونایتد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خالو حسین
۱۵:۵۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
یکی از بهترین خبرایی هستش که شنیدم . کاش برگردیم به اون دوران خوب. دورانی که فرگی و نانی و اسکولز و گیگز و رونی و ...هم بودن ....یه عشق فوتبالی خاص داشت اون موقع . دلمونم خیلی خوشتر بود نسبت به این روزا... کاش میشد از طرف یه یونایتدی عاشق
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۸:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
کاش ایران هم برگرده به اون سالهایی که اولین باری کریست تو یونایتد توپ میزد یه ارزشی داشتیم تورم کمتر بود
آخرین اخبار