دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به مخبر تکذیب کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به مخبر تکذیب کرد.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است که دولت تمام توان و ظرفیت خویش را برای حل مشکلات معیشتی مردم، بازگشت ثبات به اقتصاد کشور و مهار قیمت‌ها به کار گرفته و امیدواریم شاهد حل مسائل و مشکلات کشور در آینده‌ای نزدیک باشیم.

متن کامل اطلاعیه دفتر معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با عنوان «ارزانی در راه است، مردم از خرید خانه و ماشین دست نگه دارند چون همه چیز ارزان خواهد شد» و انتساب آن به جناب آقای دکتر مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بیان چنین مطلبی از سوی معاون اول محترم رئیس جمهور تکذیب می شود.

شایان ذکر است، همانطور که ملت آگاه و شریف ایران استحضار دارند، دولت مردمی از همین آغازین روزهای فعالیت خود تمام توان وظرفیت خویش را برای حل مشکلات معیشتی مردم، بازگشت ثبات به اقتصاد کشور و مهار قیمت ها بکار گرفته و امیدواریم به لطف الهی و همراهی مردم عزیز ایران شاهد حل مسائل و مشکلات کشور در آینده ای نزدیک باشیم.

دفتر معاون اول رئیس جمهور»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
شما همون وعده واکسن و در پی اون نخریدن و در پی اون مردن روزی600 نفر رو که به مردم دادی کافیه. ارزونی هم ارزونی خودت و صندلی دلخواهت.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۱۲:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
برای ساده اندیشان روشنگری شد که خواب ارزانی را ببینید !
گرانی و گرانی های بیشتر و بیشترتر در راه است.
هر روز گران تر از دیروز! دینگ دنگ!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
برو بالا داستان دزد گفت گروهبانی گفت برو بالا تا رسید به شاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
نگران نباش ، رئیست نافش بریده شده ، واکسن ها اردیبهشت و صادرات 50 میلیونی در خاطره هاست ،وعده ارزانی و.... که حای خود داره
Iran (Islamic Republic of)
مستعصل
۰۹:۰۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اگرارزانی نیست ،که هرگز نخواهد آمد، پس گرانی های اصلی در راهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خیلی خودتان را اذیت نکنید دیگر اخبار صادر شده از منابع ایرانی بدون کاغذ و قلم پیگیری نمی کنیم یعنی اینکه یک کاغذ و قلم در دست می گیریم و پیگیر اخبار می شویم بعد از مطالعه خبر فعل های صادر شده را برعکس می کنیم و بعد به خبر صحیح دست پیدا می کنیم پس ناراحت نباشید می دانیم ارزانی در راه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
وعده واکسن را هم تکذیب کنید بیست میلیون تا پایان تیر ماه وپنجاه میلیون تا پایان شهریور
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۲۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
وعده ارزانی به هر شکل و از زبان هر کس، دروغی بیش نیست..... رو به فنا !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
دلارتا35یا40میرسه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
مردم را نا امید نکنید که در پیش گاه خدا مسول هستنید دولت قبل که مردم را حسابی نا امید و بد بخت کرد تو را خدا یک نظارتی هم به کارگران پمپ‌ بنزین بیاندازید حقوقمون کمه ۲۵۰۰۰۰۰ بدون بیمه بدون هیچ مزایایی بازرسانی هم که وظیفشون نظارت بر روی کار پمپ ها هست همه پولی شدند حق کارگران حسابی پایمال شده اینده و همه چیز نابود شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
انشا الله همه چیز ارزون بشه.
آخرین اخبار