۴۰۰ تانکر ذخیره آب توسط موسسه مردم نهاد همیاری در روستا‌هایی که با کمبود و افت فشار آب مواجه هستند توزیع شد.

صابریان رئیس هیات مدیره موسسه مردم نهاد همیاری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: هزینه مخازن ذخیره توسط موسسه مردم نهاد همیاری  از طریق مردم جع آوری شده است و در روستا‌هایی که با کمبود و افت فشار آب مواجه هستند توزیع شده است.

وی افزود: این سری پنجم می‌باشد که همیاران موسسه مردم نهاد همیاری این مخازن ذخیره آب را جمع آوری و به این منطقه ارسال می‌شود و تا کنون تعداد ۴۰۰ عدد منبع ذخیره آب بین مردم توزیع شده و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

صابریان بیان داشت: موسسه مردم نهاد همیاری در زمان بروز مشکلات و حوادث طبیعی که رخ می‌دهد واسطه‌ای برای انجام وظایف در کنار مردم بوده است.
همچنین حجت الاسلام ظریف صیادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند گفت: با توجه به کمبود و افت فشار آب در روستا‌های شمال شهرستان هیرمند مردم برای تهیه آب شرب خودشان و احشام دچار مشکل بودند که همیاران موسسه مردم نهاد همیاری از تهران در این منطقه ورود پیدا کردند.

وی افزود: همه مردم هر آنچه در توان خود داشتند به این موسسه همکاری کردند که تا کنون تعداد ۴۰۰ عدد تانکر در روستا‌های شمال شهرستان هیرمند توزیع شده است تا بخشی از مشکلات مردم در بخش قرقری حل شود.

حجت الاسلام ظریف صیادی بیان داشت: تا کنون تعداد ۹ روستا توسط این موسسه پوشش داده شده است و در ضمن این کمک‌ها همچنان ادامه دارد تا مشکل آب شرب روستا‌های شمال شهرستان هیرمند برطرف شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار