عین اللهی گفت: مراکز نمونه‌گیری کرونا در بیماریابی بسیار موثر است و نگرانی مردم تا حدی برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز نمونه گیری شهید فرجوانی اهواز با بیان اینکه راه اندازی مراکز نمونه‌گیری کرونا در بیماریابی بسیار موثر است و نگرانی مردم تا حدی برطرف خواهد شد، گفت: روزانه خانواده‌های بسیاری ناشی از شیوع کرونا عزادار می‌شوند و شرایط به گونه‌ای است که شاهد یک فاجعه ملی هستیم. امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر این بیماری را کنترل کنیم.

او با اشاره به این نکته که کرونا در خوزستان شایع است و مردم با مشکل روبه رو هستند که گروه‌های جهادی احساس تکلیف کرده و اینگونه مراکز را راه‌اندازی کردند، افزود: این اقدام یک کار بسیار خوب جهادی است که در بحران کرونا و شناسایی بیماران مفید است.

عین اللهی اظهار داشت:  با راه اندازی این مرکز دیگر شاهد صف طولانی برای تست پی سی آر نیستیم و انجام تست کرونا به خوبی و با سرعت در حال انجام است  آنگونه که شنیدیم پیش از این مردم در مراکز بهداشت اهواز تا حدی سرگردان بودند که با راه‌اندازی این مرکز مشکلات مردم تا حدی برطرف می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  با تاکید بر اینکه ما در این شرایط باید روی پای خود بایستیم و نباید امیدی به دیگران داشته باشیم چرا که آن‌ها از افزایش آمار بیماری ما خوشحال می‌شوند، تصریح کرد: این که گروه‌های جهادی وارد صحنه شدند و احساس تکلیف کردند جای تشکر دارد.

این مقام مسئول خطاب به مسئولان این مرکز بیان داشت: حرکت شما انقلابی است و شما می‌توانید در کل کشور الگوساز باشید. ما باید با عمل خود جهادی بودن را نشان دهیم و مهمتر اینکه باید کار‌های خود را منعکس کنیم و آن قدر فضاسازی بد صورت می‌گیرد که مردم تصور می‌کنند اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
تست pcr که میگن از بیخ مشکل داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
نه_به_واکسن_اجباری
نه_به_واکسن_اجباری
نه_به_واکسن_اجباری
نه_به_واکسن_اجباری
نه_به_واکسن_اجباری