سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه همزمان با فرارسیدن گرامیداشت هفته دولت، از بهره برداری ۱۴ پروژه این شرکت در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد مرادی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : طرح‌های حوزه برق در ۲ محور اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق و برق رسانی به روستا‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد ریال اجرا شده و در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

او با بیان اینکه بهره برداری از پروژه‌های فوق نقش موثری در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به روستائیان دارد، گفت : برق رسانی به روستا‌های «پشت تنگ شایگان» در شهرستان روانسر و روستای «تنگ حمام» در شهرستان قصرشیرین با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های برق رسانی این شرکت است.

مرادی از افتتاح ۱۲ پروژه در بخش اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی در شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، قصرشیرین، هرسین، روانسر، سنقر، جوانرود، گیلانغرب، بخشداری کوزران و ماهیدشت خبر داد و افزود: شبکه برق در بیش از ۶۵ روستا در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال اصلاح و بهینه سازی شده است.

او با بیان اینکه تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مرز ۸۰۰ هزار مشترک فراتر رفته است، افزود: هم اکنون تمامی روستا‌های کد دار در استان کرمانشاه برقدار هستند و به جرات می‌توان گفت روستای بالای هفت خانوار بدون برق در استان کرمانشاه وجود ندارد.

مرادی به عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: این شرکت تا مرداد ۱۴۰۰ دارای ۱۲ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط، هفت هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه پست توزیع است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به مصرف پیک بار ۸۱۳ مگاواتی این شرکت در تابستان امسال، گفت: استفاده از شیوه‌های جدید مدیریت شبکه برق برای استمرار انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، اصلاح الگوی مصرف مشترکین، اطلاع رسانی مدیریت بار اضطراری از طریق رسانه‌های اجتماعی و ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکان را از برنامه‌های مهم شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در راستای مدیریت مصرف در سال جاری بود.

مرادی افزود: با کاهش دمای هوا در روز‌های آینده و رعایت مدیریت مصرف برق مشترکان هیچ خاموشی در سطح استان اعمال نمی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.