سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از تصویب تعرفه دولتی طرح مراقبت در منزل دانشگاه علوم پزشکی قزوین در هیات وزیران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ارداقیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در نشست مورخ ۱۴۰۰/۵/۳۱ هیات وزیران تعرفه خدمات مراقبت در منزل دانشگاه علوم پزشکی مطرح و تعرفه این خدمات معادل ۶۰ درصد تعرفه خدمات پرستاری بخش خصوصی به تصویب رسید.

ارداقیان افزود: طرح ابتکاری خدمات مراقبت در منزل دانشگاه علوم پزشکی قزوین از ابتدای سال ۱۴۰۰ در شهر قزوین اجرایی شده و در این طرح بیش از ۳۰۰ نفر از کادر پزشکی و پرستاری در قالب ۷ تیم با حضور در منزل افراد خدمات مراقبتی را با تعرفه دولتی ارایه می‌دهند.

او اضافه کرد: ویزیت آنلاین، تجویز دارو، گرفتن فشار خون، نمونه گیری تست کرونا، تزریق آمپول و سرم و ... از جمله خدماتی است که توسط تیم‌های اعزامی ارایه می‌شود.

دکتر یکه فلاح عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مدیر این طرح، شکستن زنجیره انتقال، انجام قرنطینه خانگی و جلوگیری از افزایش بستری‌های بیمارستان‌ها را در همه گیری کرونا از جمله مزایای این طرح اعلام کرد.

به گفته دکتر یکه فلاح از ابتدای آغاز طرح تا کنون بیش از ۴ هزار نفر تحت پوشش خدمات این طرح قرار گرفته اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شماره ۱۱۵ کد ۱ راه اتصال به مرکز خدمات مراقبت در منزل دانشگاه است و در این مرکز خدمات مشاوره تلفنی نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار