سرپرست شهرداری آبادان از آغاز به کار عملیات رفع نقاط بحرانی آب‌های سطحی شهر آبادان در هفته آینده خبر داد.

علیرضا بچاری سرپرست شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: یکی از دغدغه های همیشگی مدیران شهرداری و مردم ، مواجهه با بارندگی های فصل پاییز و روان شدن آب باران در معابر و گرفتگی مجاری دفع آب های سطحی بوده و امسال پیش بینی و اقدامات خوبی برای کنترل و مدیریت این مسئله صورت خواهد گرفت.

او افزود: پس از کارشناسی های به عمل آمده ، ۴ نقطه بحرانی دارای مشکل شناسایی شده که از هفته آینده برای رفع مشکلات این نقاط تمهیداتی در نظر خواهیم گرفت.اقدامات شامل احداث سپتیک ، لوله گذاری و نصب پمپ خواهد بود.

بچاری تصریح کرد: این چهار نقطه در میدان سده به سمت خیابان بهمن  ۲۲ ، میدان طیب به سمت رودخانه بهمنشیر ، ایستگاه۱۱ به سمت خیابان بهار ۹۸ و ضلع جنوبی سه راهی  زیارتگاه سید عباس به سمت رودخانه بهمنشیراست که در برنامه ما برای آماده سازی و مقابله با آبگرفتگی های معابر قرار گرفته اند.

سرپرست شهرداری آبادان یادآور شد: علاوه بر این از روزهای قبل کار لایروبی مجاری روباز دفع آب های سطحی نیز در مناطق مختلف از جمله در منطقه دو آغاز شده و در شهریورماه روند لایروبی ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.