سید ابراهیم رییسی گفت: طرح آبرسانی به شهر و روستا‌ها در خوزستان ادامه دارد و با کمک گروه‌های جهادی و بسیجی سپاه آب به جفیر رسید.

 ️به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور در خصوص آبرسانی به روستای جفیر گفت: مردم جفیر مقاوم و شهید پرور هستند و در دوران دفاع مقدس ۸ سال تحمل کردند و خوش درخشیدند.

او با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به شهر و روستا‌ها در خوزستان ادامه دارد، بیان داشت: وظیفه ما این است که در خدمت مردم باشیم و بچه‌های گرو‌های جهادی و بسیج سپاه آب را به روستای جفیر رساندند.

رییسی با بیان اینکه خوزستان منطقه دارای امکانات است و باید مدیریت شود از امکانات و ظرفیت‌ها درست بهره برداری شود، افزود: طرح آبرسانی و ساماندهی وضعیت فاضلاب در خوزستان مسئله بسیار مهم است.

رئیس جمهور ادامه داد: وزیر نیرو در جریان این ۲ طرح قرار گرفتند و اطلاعات خوبی داشتند و باید اعتبارات برای این منطقه افزایش پیدا کند و کارگاه‌های آبرسانی باید فعال شوند و طرح آبرسانی جفیر به طول ۹ کیلومتر و ادامه دارد.

با کمک قرارگاه آبرسانی حضرت عباس (ع) آبرسانی به روستا‌های جفیر یک و ۲ انجام شد و این طرح آب شرب ۱۲۰ خانوار را تامین کرد.

پروژه خط لوله آبرسانی سپاه خوزستان به منطقه جفیر تکمیل و موجب شادی اهالی این منطقه شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.