هواشناسی بوشهر برای فردا افزایش سرعت باد در دامنه ارتفاعات و از یکشنبه تا آخر هفته وضع جوی و دریایی آرامی برای استان پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت فردا (شنبه)، سرعت وزش باد‌های شمال شرقی در مناطق منتهی به ارتفاعات استان، افزایش خواهد یافت.

او افزود: پیش‌بینی می‌شود از یکشنبه هفته پیش رو تا اواخر هفته، در بیشتر ساعات وضع جوی و دریایی استان به نسبت آرام باشد. بنابراین در این مدت غبار محلی، در اواسط روز وزش باد و در صبحگاه در برخی از نقاط مه، از پدیده‌های غالب خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی، جهت وزش باد را امروز بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی و فردا بیشتر شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از ظهر فردا در نواحی شرقی و بخش‌هایی از جنوب استان ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

انصاری ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته برازجان با ۴۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوده و بندر امام حسن با ۲۶ درجه سلسیوس کمترین دما را ثبت کرده است.


بیشتر بخوانید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۱۵، مد دریا ساعت ۱۱:۴۴ و جزر دوم ساعت ۱۸:۰۵ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.