امام جمعه بندر سیراف از کمبود امکانات و نیرو در تنها درمانگاه این بخش گلایه کرد و از مسئولان خواست به وعده‌هایشان برای حل مشکلات عمل کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف بیان کرد: درمانگاه سیراف که تنها پناهگاه بیماران در این بخش است با کمبود امکانات و نیرو روبه‌رو است.

او افزود: این درمانگاه شبانه روزی است اما از نظر امکانات و نیرو در حد مرکز درمانی شبانه روزی نیست.

امام جمعه بندر سیراف ادامه داد: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و بهداشت و درمان شهرستان کنگان بار‌ها قول داده‌اند مشکلات این درمانگاه را حل کنند، اما به قولشان عمل نکرده‌اند.

عاشوری عنوان کرد: البته از زحمات شبانه روزی کارکنان بهداشت و درمان سیراف قدردانی می‌کنم زیرا در این اوضاع بیماری کرونا به صورت جهادی مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، گلایه بنده از مسئولان بخش، شهرستان و استان است زیرا با اینکه بار‌ها این دغدغه اساسی مردم را در جلسات مختلف بیان کرده‌ام اما تابه حال هیچ گونه تغییری ندیده‌ایم.

او گفت:مردم توقع دارند و توقع آن‌ها هم بحق است و اگر مسئولی نمی‌تواند کار کند صندلی اشغال شده‌ خدمت را رها کند تا لااقل آن‌که می‌تواند کار کند بیاید.

امام جمعه سیراف همچنین با اشاره به اینکه محل واکسیناسیون کرونا باید از بخش درمان جدا شود، از مسئولین بخش سیراف و شهرستان کنگان خواست هر چه زودتر بخش واکسیناسیون را از درمانگاه جدا کنند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: بسیاری از مردم به بنده مراجعه کرده‌اند و معتقدند به علت واکسیناسیون خود یا پدر و مادرشان که به درمانگاه مراجعه کرده‌اند دچار بیماری کرونا شده‌اند.

امام جمعه سیراف ادامه داد: سیراف مرکز بخش شد تا بخشداری و ادارات دولتی در مرکز بخش مستقر شوند و مشکلات مردم حل شود نه اینکه  به مشکلات مردم بی‌توجه باشند. مدت‎‌ها است سیراف تبدیل به مرکز بخش شده است، اما دریغ از یک امکانات جدید. 

او بیان کرد: خواست امام جمعه، خواست مردم است، بنابراین تاکید می‌کنم هر مسئولی تا زمانی که کرسی مسئولیت را اشغال کرده است وظیفه دارد به مردم خدمت کند و اگر توان خدمت را در خود نمی‌بیند نباید آن مسئولیت را اشغال کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.