اخبار نتایج و حاشیه‌های روز سوم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۴ رشته آغاز شد.

کاروان ایران امروز در رشته‌های پاراتیراندازی با کمان (بخش مقدماتی)، پارادوچرخه سواری (مقدماتی)، بسکتبال با ویلچر (مرحله گروهی) و پارا وزنه برداری به مصاف حریفان خود رفت.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز سوم پارالمپیک توکیو به شرح زیر است.

امیر جعفری نایب قهرمان پاراوزنه برداری شد

امیر جعفری پاراوزنه بردار وزن ۶۵- ایران در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با مهار وزنه ۱۹۵ پس از وزنه بردار کشور چین در رده دوم دسته خود قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.

۲ سال پیش
دومین شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پارالمپیک توکیو

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در دومین بازی خود در رقابت های پارالمپیک توکیو مقابل آمریکا با نتیجه ۴۱ بر ۶۵ مغلوب شد. ملی پوشان کشورمان روز گذشته نیز مقابل استرالیا شکست خورده بودند.

۲ سال پیش
رتبه چهارم کامپوند انفرادی به منشا زاده رسید

علی سینا منشا زاده، ملی پوش پارا تیراندازی با کمان کشورمان در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ کامپوند انفرادی توانست با امتیاز ۶۹۹ در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

۲ سال پیش
رمضان بیابانی در رنک دوم کامپوند قرار گرفت

رمضان بیابانی، ملی پوش پاراتیراندازی با کمان کشورمان، در بخش کامپوند انفرادی و در چارچوب مسابقات تعیین رنکینگ پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بیابانی توانست با کسب مجموع ۶۹۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رنکینگ قرار بگیرد.

۲ سال پیش
عملکرد درخشان رحیمی در دور مقدماتی ریکرو انفرادی

غلامرضا رحیمی، ملی پوش پاراتیراندازی با کمان کشورمان، در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ ریکرو انفرادی توانست با عملکردی درخشان و کسب امتیاز ۶۴۴ در جایگاه نخست قرار بگیرد.

۲ سال پیش
محمدی از فینال بازماند و حذف شد

مهدی محمدی پارادوچرخه‌ سوار ایران امروز در ماده پیست تعقیبی انفرادی ۴۰۰۰ متر C۵ با حریفان خود به رقابت پرداخت، اما از رسیدن به فینال بازماند و حذف شد.

محمدی در گروه خود با زمان ۵ دقیقه و ۹ ثانیه و ۱۵۴ صدم ثانیه در رده دهم قرار گرفت

۲ سال پیش
زندی با رتبه ششمی به کار خود در بخش مقدماتی پایان داد

محمدرضا زندی، ملی پوش پارا تیراندازی با کمان کشورمان در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ ماده w ۱ توانست با مجموع امتیاز ۶۴۳در جایگاه ششم قرار بگیرد.

زندی در مرحله تعیین رنکینگ، ۱۱ حریف داشت.

۲ سال پیش
عسگری در رده دوازدهم قرار گرفت

فرزانه عسگری ملی پوش پاراتیراندازی با کمان کشورمان در ماده کامپوند،در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ، با ۲۳ ورزشکار به رقابت پرداخت و توانست با امتیاز ۶۲۲ جایگاه دوازدهم را از آن خود کند.

۲ سال پیش
شروع امیدوار کننده نعمتی در توکیو

زهرا نعمتی، ملی پوش پارا تیراندازی با کمان کشورمان در بخش مقدماتی تعیین رنکینگ ریکرو انفرادی توانست با امتیاز ۶۳۰ در جایگاه سوم قرار بگیرد.

او در این مرحله با ۲۳ ورزشکار به رقابت پرداخت.

۲ سال پیش

کرونا در پارالمپیک

  • بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو، ۱۳ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در میان آن‌ها هیچ ورزشکاری وجود ندارد.
  • از میان این ۱۳ مورد جدید، ۲ نفر از اعضای کمیته‌های ملی و بین المللی پارالمپیک، ۲ نفر از اعضای رسانه‌ها و ۹ نفر دیگر از پیمانکاران طرف همکاری با پارالمپیک ۲۰۲۰ هستند.

رکورد شکنی یک ایرانی در پارالمپیک توکیو

  • غلامرضا رحیمی ورزشکار رشته پارا تیر و کمان کشورمان با کسب امتیاز ۶۴۴ ضمن راهیابی به مرحله بعد، به‌عنوان برترین تیرانداز، رکورد پارالمپیک در بخش ریکرو مردان را ارتقا بخشید.
  • این رکورد پیش از این با ۶۳۷ به نام ابراهیم رنجبر دیگر ورزشکار ایرانی بود.

گرمازدگی عامل حذف از رقابت‌های پارالمپیک توکیو

  • فیودور روداکوف ورزشکار تیم کمیته پارالمپیک روسیه (RCC) در مسابقه ۵ هزار متر نابینایان و کم بینایان در پارالمپیک توکیو به دلیل سقوط یکی از همراهان خود که به دلیل گرما مریض شد، نتوانست به خط پایان برسد.
  • روداکوف در مکان چهارم به خط پایان رسید، اما حدود ۵۰ متر قبل از پایان ورزشکار همراه او به دلیل گرمازدگی از مسیر خارج شد و به حصار برخورد کرد و دیسکالیفه شد.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار