۳ هزار بسته معیشتی در میان محرومان و مستضعفان استان همدان همزمان با سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رزمایش همدلی و کمک مومنانه بر اساس عمل به منویات رهبر معظم انقلاب همچنان در استان همدان ادامه دارد و دیروز  در همین راستا ۳ هزار بسته معیشتی با نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه در میان محرومان و مستضعفان استان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در میان محرومان و مستضعفان استان همدان گفت: هر یک از این بسته ها شامل  برنج، روغن، رب، ماکارونی، عدس، لوبیا و بسته های بهداشتی به ارزش حدود هر ۳ میلیون ریال است.

سردار سلیمانی بیان کرد: همدلی و کمک‌های مومنانه‌ای که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور انجام شده است هم اکنون به یک سنت و نهضت در کشور تبدیل شده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه همدان از استان‌هایی است که در زمینه کمک‌های مومنانه خوش درخشیده است افزود: تلاش‌هایی از کمک مومنانه و تولید ماسک و لباس‌های پزشکی، مواد ضد عفونی کننده و دارو‌های مورد نیاز گرفته تا ضد عفونی شهر‌ها و روستا‌ها و اماکن عمومی همگی نشان داد که ملت ما همچنان همبستگی خود را حفظ کرده و در روز‌های سخت پشتیبان یکدیگر بوده و هستند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.