اقدام عجیب مردم فرانسه برای دور زدن محدودیت‌های کرونایی + فیلم

مردم فرانسه، در اعتراض به محدودیت‌های کرونایی، سفره پیک نیک خود را به خیابان‌ها آوردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کشور فرانسه، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، برای ورود افراد به رستوران‌ها محدودیت اعمال کرده است؛ بر این اساس، افرادی که واکسینه نشده‌اند، حق ورود به رستوران‌ها را ندارند.
مردم فرانسه، در اعتراض به این محدودیت‌ها، سفره پیک نیک خود را به خیابان‌ها آوردند.

 


بیشتر بخوانید


 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۳۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
واکسن زدن هرگز نباید اجباری شود در جامعه ولی رعایت دستورالعملهای ایمنی حفاظت فردی و بهداشتی اجتماعی باید مجدانه رعایت شود از طرف همه شهروندان و مجریان قانون باید با متخلفینی که دستورالعملهای ایمنی بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت نمی کنند برخورد مجدانه بدون اقماض کنند تا بفهمند که باید رعایت کنند در سر تا سر جهان اینگونه باید باشد ولی واکسن زدن هرگز نباید امر اجباری شود که صدای اعتراض بسیاری از مردم جهان بلند خواهد شد و ایجاد تنش و اغتشاش خواهد شد واکسن زدن امریست دلبخواهی که باید فرهنگ سازی شود مگر انسانها گوسفند هستند که مانند گله های بی شعور گوسفندان بگیرید همه رو بزور و تحدید کردن و با نصب قوانین تبعیضگرانه اجبار به واکسن زدن بکنید !!! خواهشا به شعور انسانها احترام بگذارید و به شعور انسانهای خردمند با رفتارهاتون توهین نکنید هر فردی باید آزاده اندیشانه در مورد مرگ و زندگی خودش تصمیم بگیرد که چگونه می خواهد بمیرد و چگونه می خواهد زندگی کند بسیاری در جهان واکسن ضد کرونا زده اند و دوباره کرونا گرفتند و یا فوت شدند برخی افراد هم بعد از واکسن زدن فوت شدند در سر تا سر جهان واکسنها به خیلی ها سازگاری دارند و به بعضی افراد ناسازگاری دارند نباید افراد را مجبور کنید به واکسن زدن اگر خدای نکرده پس از زدن واکسن فردی فوت شود قاتل عمد و مجرم محسوب می شوید یا بلای دیگری سرش بیاید حق الناسش گریبانتان را خواهد گرفت در محضر و دادگاه عدل خداوند جل جلاله مردم اختیار باید داشته باشند که انتخاب کنند واکسن بزنند یا نزنند ولی رعایت شیوه نامه های ایمنی بهداشتی فردی و اجتماعی باید اجبار باشد که همگیری صورت نگیرد . به نقد سازنده و نصیحت صادقانه بنده حقیر فقیر کمترین بی سواد مومن مسلمان گوش کنید و عمل کنید اگر نه در آخرت دودش در چشمان خودتان خواهد رفت . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه آزاده اندیشانه عادلانه مومنانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
واکسن زدن هرگز نباید اجباری شود در جامعه ولی رعایت دستورالعملهای ایمنی حفاظت فردی و بهداشتی اجتماعی باید مجدانه رعایت شود از طرف همه شهروندان و مجریان قانون باید با متخلفینی که دستورالعملهای ایمنی بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت نمی کنند برخورد مجدانه بدون اقماض کنند تا بفهمند و رعایت کنند در سر تا سر جهان اینگونه باید باشد ولی واکسن زدن هرگز نباید امر اجباری شود که صدای اعتراض بسیاری از مردم جهان بلند خواهد شد و ایجاد تنش و اغتشاش خواهد شد واکسن زدن امریست دلبخواهی مگر انسانها گوسفند هستند که مانند گله های بی شعور گوسفندان بگیرید همه رو بزور و تحدید کردن و اجبار واکسن بزنید !!! . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه آزاده اندیشانه عادلانه مومنانه خداپسندانه .