بازیکن جدید تیم‌ فوتبال استقلال در خصوص انتقالش به این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین قاسمی نژاد پس از عقد قرارداد با تیم فوتبال استقلال گفت: با انرژی‌هایی که از هواداران دریافت کردم، احساس بسیار خوبی دارم. جا دارد از مجیدی و کادر تیم بابت اعتمادی که به من کردند، تشکر کنم.

او ادامه داد: از مدیر عامل باشگاه تشکر می‌کنم. جلسه بسیار خوبی برگزار شد و من در اختیار باشگاه استقلال هستم.

قاسمی نژاد گفت: لطف خدا همیشه شامل حال من بوده است. قرار بود نیم فصل گذشته به استقلال بیایم که یک سری مشکلات رخ داد و نتوانستم افتخار پوشیدن پیراهن تیم را داشته باشم. از صمیم قلب خوشحال هستم و امیدوارم در کنار هم بهترین‌ها را رقم بزنیم.

او افزود :خدا را شکر به باشگاهی که در این چند وقت علاقه نشان دادم پیوستم. خوشحالم که عضو کوچکی از خانواده استقلال شدم و امیدوارم که امسال بتوانیم دل تک تک هواداران عزیز را شاد کنیم.

قاسمی نژاد درباره این که مجیدی دو شب پیش اعلام کرده بود نام او در لیست مورد نظرش نیست، بیان کرد: به نظرم سوء تفاهمی پیش آمده بود؛ چون با فرهاد و فرزاد مجیدی صحبت کردم و این موضوع حل شد و بدون مشکل قرارداد امضا کردم.

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت : من اکنون در باشگاه استقلال هستم و کاری به تیم حریف ندارم. از همه باشگاه‌ها که پیشنهاد دادند تشکر می کنم، اما من الان بازیکن استقلال هستم و زیاد جالب نیست در مورد دیگر تیم‌ها و حریف صحبت کنم.

او بیان کرد: در هر تیمی بودم تلاش کردم و الان به تیمی آمدم که از بچگی عاشق آن بوده ام . مطمئن باشید تا جایی که بتوانم در اختیار کادر فنی قرار می گیرم.

قاسمی نژاد درباره مشکلات به وجود آمده درباره فسخ قراردادش گفت: بعدا در این باره صحبت می کنم.

او در مورد این که آیا پیراهن شماره ده را بر تن می کند یا خیر، گفت : نمی دانم اما با اجازه فرهاد مجیدی پیراهن تیم را می پوشم.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار