تیم‌های ملی فوتبال ساحلی اروگوئه و سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان اروگوئه و سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس خلاف دیدار‌های مرحله گروهی، بخش نخست این دیدار را طوفانی آغاز کرد و توانست ۳ بار دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی اروگوئه را باز کند.

"نیکو" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اروگوئه توانست در آخرین دقیقه‌های این دیدار در بخش نخست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند.

بخش نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس به پایان رسید.

در بخش دوم سوئیسی‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند ۴ گل دیگر به ثمر برسانند و نتیجه بازی را ۷ بر یک کنند.

بخش دوم این دیدار با نتیجه ۷ بر یک به سود تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس به پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار "استانکوویچ" و "هودل" گل‌های هشتم و نهم تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس را به ثمر رساندند.

در آخرین ثانیه‌های این دیدار در بخش سوم، توپ با برخورد به "نیکو" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اروگوئه وارد دروازه تیم اروگوئه شد.

در نهایت تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس توانست با نتیجه پرگل ۱۰ بر یک تیم ملی فوتبال ساحلی اروگوئه را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه راه پیدا کند.

اروگوئه - سوئیس

پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس مقابل اروگوئه


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.