رستم پور گفت:به مناسبت هفته دولت ۷۱ پروژه خدماتی، تولیدی و عمرانی با سرمایه‌گذاری ۵۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اسماعیل رستم پور فرماندار بانه امروز در مراسم افتتاح ۲ پروژه تولیدی در شهرک صنعتی بانه اظهار داشت: مهمترین پروژه‌هایی که در هفته دولت در بانه به بهره برداری می‌رسد شامل افتتاح ایستگاه پایش گرد و غبار، اصلاح شبکه‌های برق و بهره برداری از پروژه‌های بخش کشاورزی است.

رستم پور  با بیان این که ۷۱ پروژه خدماتی، تولیدی و عمرانی با سرمایه‌گذاری ۵۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد. ادامه داد: ۲ طرح تولیدی شامل مونتاژ لوازم خانگی و تولید در‌های ایمنی با ظرفیت اشتغال ۴۰ نفر با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۲ طرح ساماندهی مسیل ترخان آباد و احداث پارک فتحیان توسط شهرداری بانه آغاز شد، افزود: امسال علیرغم مشکلات زیادی در زمینه کمبود اعتبارات که دولت با آن مواجه است پروژه‌های بسیاری خوبی به بهره برداری می‌رسد.

رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه نیز گفت: ۲ طرح تولید انواع نوار و قیطان منسوخ و درب ایمنی با اشتغالزایی ۱۰ نفر و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی بانه به بهره برداری رسید.

بایزید حسینی با بیان اینکه این طرح‌ها در زمینی به مساحت ۷۹۵ متر مربع احداث شده است، افزود: طرح تولیدی انواع نوار و قیان منسوخ سالانه ظرفیت تولید ۶۰ تن انواع نوار و طرح تولید درب ایمنی نیز سالانه ظرفیت تولید ۲ هزار عدد را دارد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هفته دولت ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار