در هشتاد و پنجمین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان ایجاد شرایط درمان سرپایی بیماران در بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار مصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، هشتاد‌ و پنجمین نشست ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از ظهر امروز با محوریت مدیریت بیماران با  محور استفاده از تمام ظرفیت و امکانات منطقه در بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با ایجاد بستر مناسب در بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار در روزهای آینده، درمان بیماران سرپایی منطقه اروندکنار نیز در این بیمارستان آغاز شود.

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در این نشست از عملکرد مطلوب این دانشگاه  تجلیل کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان در صدر اخبار استان قرار دارد و به نیکی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان نام  برده می شود که مایه افتخار است.

او افزود: حداکثر تلاش ها تلاش‌ برای نظارت مستمر بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و پیگیری امور مربوط به این بیماری در حال انجام است و تا بتوان باری را از روی دوش کادر بهداشت و درمان برداشت.

 در این نشست  موسوی فرماندار ویژه آبادان، شکراله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و دیگر مدیران زیرمجموعه دانشگاه و مدیران  برخی دستگاه های اجرایی  به منظور بررسی راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی و مدیریت بیماران  حضور داشتند .

با توجه به روند صعودی موارد مثبت سرپایی و در نتیجه آن افزایش موارد بستری، در ۲هفته گذشته ظرفیت بیمارستان های آبادان و خرمشهر تکمیل شد که با تجهیز مصلای نمازجمعه روز گذشته بستری بیماران در آنها آغاز شده است.

 انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.