درخواست سندیکای صنعت مخابرات ایران از وزیر ارتباطات برای تدارک فوری رویداد کنفرانس ظرفیت

دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران به وزیر ارتباطات برای تدارک فوری رویداد کنفرانس ظرفیت پیامی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در نامه فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران به عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع عرض تبریک و اعلام همکاری جدی، آمده است:

جناب آقای عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

موضوع: عرض تبریک و اعلام همکاری جدی

با سلام و احترام. تعیین جنابعالی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط رئیس محترم جمهور و تایید قاطع صلاحیت توسط نمایندگان محترم مردم را به جنابعالی تبریک می‌گویم.

همانطور  که در مقطع تنظیم برنامه پیشنهادی جنابعالی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین بررسی صلاحیت در مجلس محترم پیشنهاد کردیم، آماده‌ایم با همکاری سایر تشکل‌های خصوصی مرتبط، زیرمجموعه آن وزارتخانه، مرکز ملی فضای مجازی، اپراتور‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، وزارت صمت، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و تولیدی «رویداد کنفرانس ظرفیت» را برای «مواجهه نیازمندی‌ها با توانمندی‌ها» در ماه اول شروع به خدمت جنابعالی به عنوان یک اقدام عملی و اثربخش با محوریت «شبکه ملی اطلاعات» برگزار کنیم. دلیل اصلی انتخاب شبکه ملی اطلاعات این است که این شبکه، شبکه‌ای از سایر شبکه‌هاست.


بیشتر بخوانید


جنابعالی در برنامه پیشنهادی خود برای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به هشت موضوع مهم زیر اهتمام داشته‌اید؛

۱- حکمرانی دیجیتال و تعاملات بین المللی، ۲- دولت هوشمند و تحول دیجیتال، ۳- شبکه ملی اطلاعات، ۴- تنظیم مقررات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۵- اقتصاد دیجیتال، ۶- حریم خصوصی و امنیت فضای تبادل اطلاعات، ۷- فناوری فضایی، ۸- پست.

بسیار خرسندیم که جنابعالی هم در هشت موضوع فوق، به بند سه (شبکه ملی اطلاعات) توجه ویژه‌ای داشته اید ضمن اینکه هفت موضوع دیگر هم به شدت به دوام و قوام شبکه ملی اطلاعات وابسته است و به درستی در بخش چالش‌ها و راهبرد‌ها به آن پرداخته شده است.

در انتها ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای جنابعالی و همکاران گرامی، منتظر نظر جنابعالی برای تدارک فوری «رویداد کنفرانس ظرفیت» برای مدت دو روز با حضور جنابعالی و صرفا ذینفعان این حوزه هستیم. ساختن ایران کار مشترک ما است.

فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار