حجت الاسلام محمدی، گفت: ایجاد تحول، گسترش عدالت و مبارزه با فساد و از بین بردن فقر از مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی در جوار قبور مطهر شهدا گرانقدر گفت: فرصت خدمتی که در اختیار مسئولان است، نعمتی‌ می باشد که خداوند ارزانی داشته تا به این ملت شایسته خدمت کنیم، لذا باید تمام وقتمان را وقف خدمت کنیم.

امام جمعه موقت زرند، با تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهدا دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت، او، ولایتمداری، اخلاص، صداقت، مجاهدت در خدمت رسانی را از مهمترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار امیدواری کرد خداوند به همه دولتمردان توفیق بدهد راه این شهیدان والامقام را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهیم.

این مقام قضایی با اشاره به آغاز کار رسمی دولت سیزدهم گفت: مسئولان با روحیه جهادی در راستای به حداقل رساندن مشکلات مردم، با مشارکت و حضور جدی خود مردم در میدان، تلاش مضاعفی را برای کم کردن معضلات مردم به کارگیرند.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به کسب رای اعتماد حداکثری وزرا توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ایجاد تحول، گسترش عدالت و مبارزه با فساد و همچنین از بین بردن فقر را از مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت جدید دانست.

شرکت کنندگان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا گرانقدر به ویژه رجایی و باهنر تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.