فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ، ١٢ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در بخش چهارباغ دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در بخش چهارباغ رسیدگی به موضوع به صورت مشترک در دستور کار پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۱۵ چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانى افزود: ماموران با بررسی‌های به عمل آمده دریافتند که ٢ طایفه به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر و همدیگر را مورد ضرب و جرح قرار داده و بلافاصله پس از دیدن ماشین پلیس از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ماموران بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ١٢ نفر را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضایى در یک عملیات غافلگیرانه همگی آنان را در بخش چهارباغ دستگیر کردند.

او افزود: اجرای این ماموریت بازتاب بسیار خوبی در سطح بخش چهارباغ داشت و مردم از اقدام به موقع و عاجلانه پلیس ابراز خرسندی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحت رسیدگی می‌باشد گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی قاطعانه با افراد نا بهنجار برخورد خواهد کرد و از این رو شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهاى پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.