جهانگیری گفت: داوطلبان جمعیت هلال همچون رزمندگان دفاع مقدس در سایه گمنامی مشغول خدمت به مردم هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر مثل سربازان گمنام هستند که به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی در کنار کادر درمان مشغول ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند.

او افزود: هلال‌احمر همچون رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در سایه گمنامی و در جهت ارائه خدمت به مردم در قالب طرح شهید سلیمان‌ی که هدف آن رهگیری و قطع زنجیره کرونا است در کنار نیرو‌های بسیجی مشغول خدمت هستند.

جهانگیری بیان داشت: نیرو‌های داوطلب هلال احمر از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در کنار کادر درمان هر وقت که نیاز بوده حضوری پر رنگ داشته اند که این شایسته تقدیر است و هدف همه‌ای ما خدمت به مردم است هلال احمر یک نهاد مردمی و داوطلبان آن از جنس مردم هستند که ما حمایت همه جانبه خود را از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر را داریم.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: وضعیت کرونا در اندیمشک همچون سایر شهر‌های کشور مناسب نیست و رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شست و شوی مداوم دست‌ها و واکسیناسیون گرو‌های هدف همچنان تنها راه‌های مقابله با ویروس کرونا است.

این مقام مسئول ادامه داد: لباس هلال احمر یک لباس مقدس است و فردی که این لباس مقدس را می‌پوشد باید شان و منزلت این لباس را حفظ کند، زیرا لباس هلال احمر در حوادث گوناگون تسکین دهنده برای مردم است.

جهانگیری گفت: مردم دورهمی‌های خانوادگی را تعطیل کنند، زیرا در دورهمی‌های خانوادگی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کانون اصلی گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان تبدیل شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.