مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: تولیدکنندگانی که در نمایشگاه صنعت و نوآوری بلاروس حضور یابند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران شرکت در تور‌های صنعتی و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری از ۲۰ نفر از تولیدکنندگان و صنعتگران استان برای شرکت در نمایشگاه‌های صنعت و نوآوری بلاروس و دبی حمایت می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: حمایت این شرکت بدین گونه است که ۸۰ درصد هزینه حضور در این نمایشگاه‌ها توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین و مابقی را هم خود تولیدکنندگان متقبل می‌شوند.

خسروی با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت و نوآوری بلاروس پاییز امسال در شهر مینسک برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه بلاروس یکی از پنج عضو اتحادیه اوراسیا است و ارتباط واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط کشور با تجار و بازرگانان آن کشور موجب افزایش صادرات غیرنفتی ایران خواهد شد بنابراین اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه انجام می‌شود.

شاخص شهرک سازی صنعتی در کردستان از ۱۵ درصد در سال ۱۳۹۶ به ۷۲ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده است و اینگونه رتبه نخست شهرک سازی در بین استان‌های کشور را با ۲۰۸ درصد رشد به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.