به دستور دادستان عمومی کیار، ایمن سازی سریع و فوری این مناطق به منظور پیشگیری از بروز حوادث جبران ناپذیر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رضا قاسمی رستمی دادستان عمومی و انقلاب کیار اظهار داشت: بر اساس بازدید‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته از نقاط حادثه خیز شهرستان، ایمن سازی سریع و فوری این مناطق به منظور پیشگیری از بروز حوادث جبران ناپذیر در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کیار دستور داده شد که مسیر ورودی شهر شلمزار از سمت گهرو که بعلت نبود روشنایی کافی و اختلاف سطح قابل توجه موجبات وقوع تصادفات را فراهم می‌ساخت مسدود شود که این امر ظرف مدت ۲۴ ساعت عملی شد.


بیشتر بخوانید


قاسمی اضافه کرد: همچنین در خصوص کانال‌های آب رسانی مستقر در جاده منطقه گردشگری دریاچه شلمزار که دارای ارتفاع زیادی هستند و احتمال سقوط افراد را محتمل می‌ساخت هماهنگی‌های لازم با شهرداری شلمزار انجام و با دپو کردن موقت خاک در مقابل کانال ها، این منطقه نیز ایمن سازی شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته تنها به عنوان راهکار عاجل برای پیشگیری از وقوع جرم انجام شده و دادستانی از باب تکلیف بر حفظ حقوق عامه، خود را موظف به نظارت و پیگیری برای اصلاح و بهسازی کامل نقاط حادثه خیز می‌داند و این مهم را تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار