جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره مسائل مختلف این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اینکه قبل از حضور در تراکتور از مشکلات این تیم خبر داشته است؟ اظهار کرد: بله،  تاحدودی اطلاع داشتم، اما نگاه از بیرون با درون تیم بودن به طور طبیعی خیلی متفاوت است.

نظمی درباره اینکه اکبر ایمانی و محمد عباس زاده  در تراکتور می‌مانند یانه! گفت: عباس زاده و ایمانی با ما قرارداد دارند و به طور حتم درتیم خواهند ماند، اما ایمانی نسبت به مطالبات سال گذشته کمی بی حوصلگی می‌کرد که دیروز با این بازیکن جلسه برگزار کرده و مشکلات راحل کردیم.

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تا ۱۰ روز آینده باز می شود 

 او درباره اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور چه زمانی بازخواهدشد؟ اظهار کرد: با  زنوزی دراستانبول جلسه‌ای برگزار کردیم و قرار شد پنجره نقل و انتقالاتی حداکثر تا ۱۰ روز آینده بازشود.

 مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره  اینکه لیست تیم تراکتور را باید تا یک هفته دیگر به AFC ارسال کنید و به نظر شما  تا آن زمان می‌توانید تیم را تکمیل کنید؟ گفت: اگر هم تیم را نتوانیم تکمیل کنیم، ما می‌توانیم ۸ تغییر در لیستی که به AFC ارسال کردیم داشته باشیم و ما حداکثر ۸تغییر خواهیم داشت ومشکلی ازاین بابت نداریم.

بازیکن "تاپ" تراکتور خودش را به مصدومیت زد 

 نظمی درباره اینکه خیلی ازهواداران می‌گویند که بعد از بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی بازیکن تاپی در بازار نخواهد ماند، گفت: ببینید نمی‌دانم منظور از بازیکن تاپ چیست! اگر بازیکن گران قیمت باشد، ما سال قبل داشتیم که نیم فصل دوم خودش را به مصدومیت زد و بازی نکرد. ما نیم فصل دوم درترکیبمان بازیکن تاپ نداشتیم، اما روند امتیاز گیری ما با نیم فصل اول فرقی نداشت.

 او درباره اینکه  فکر می‌کند دستیاران  کمالوند درحد تراکتور هستند، گفت: این سئوال را بهتر است از کمالوند بپرسید. ماهیچ دخالتی در این مورد نداشتیم. دستیارانی که بومی هستند را جذب کردیم، اما بقیه مربیان  را  کمالوند آورد.  

قول قهرمانی تراکتور را نمی دهیم 

 نظمی درباره وضعیت فعلی تراکتور و اینکه فکر می‌کند در لیگ امسال چه رتبه‌ای تیمش به دست آورد؟ اظهار کرد: این سئوال راهم باید کادر فنی جواب بدهند، اما ما قول قهرمانی نمی‌دهیم. البته  قول می‌دهیم، تیم خوبی ببندیم وچشم انداز ما کسب سهمیه آسیایی است.  

فیفا به خاطر جذب نقی زاده به ما اخطار داد 

مدیرعامل تراکتور درباره اینکه برای فصل بعد باکدام بازیکنان مذاکره کردید، بیان کرد: ما با بازیکنان مورد نظر مذاکره کردیم، اما وقتی پنجره بازنشود هیچ صحبتی دراین باره نخواهیم کرد.  در مورد علیرضا نقی زاده از ایران به فیفا گزارش داده بودند که باشگاه تراکتور با وجود محرمیت از نقل وانتقالات بازیکن جذب می‌کند وبرای ما از فیفا اخطار دادند برای همین تا پنجره بازنشود صحبتی نخواهیم کرد.

نظمی درباره حبیب فرعباسی بیان کرد:  دررسانه ها اعلام شد تراکتور تنها پرونده حقوقی که پیروز شد این پرونده بود، اما بعد از آن او با ذوب آهن قراردادبست.  از حبیب فرعباسی وباشگاه ذوب آهن شکایت کردیم و به طور حتم ما برنده این پرونده خواهیم بود.


  بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار