سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

روزهای آغازین شهریور که به نام هفته دولت نامگذاری شده است، یادآور شهادت مظلومانه و عروج ملکوتی خادمان مخلص و صدیق انقلاب و مردم شریف ایران، شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، رییس جمهور و نخست وزیر ایران اسلامی است که در حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی، بارها شاهد چنین حوادث دردناکی بوده که بیش از هر چیزی، نشانگر عمق دشمنی، زبونی و خباثت‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است که گاه با تروریسم و کشتار، گاه با عملیات روانی و گاه به شکل تحریم‌های ظالمانه خود را نشان می‌دهد.

با این حال، علی‌رغم همه دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب، به برکت وجود حضرت امام‌ خمینی(ره) در سال‌های ابتدایی انقلاب و پس از آن با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با همت و تلاش دولتمردان و پشتیبانی ملت شریف ایران در همه برهه‌ها، کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته و با شعار استقلال و آزادی، همواره در مسیر خودکفایی، ظلم ستیزی و صلح طلبی گام برداشته است.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و خادمان متعهد مردم و انقلاب تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان مسألت دارم که توفیق خدمت خالصانه و بی‌منت را به همه ما عطا فرماید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار