گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


یعقوب کریمی بازیکن تیم استقلال پستی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت؛ در این تصویر ماشین لاکچری که در آن کریمی نشسته است جلب توجه می‌کند.

یعقوب کریمی

دیگو جونیور مارادونا فوتبالیست و فرزند دیگو مارادونا ویدئویی زیبا از علاقه فرزند کوچکش به او را منتشر کرد. در این ویدئو یک نفر به فرزند جونیور با اشاره به این فوتبالیست می‌گوید: «این پدر من است.» و پس از پافشاری کودک بر روی احساس مالکیت بر پدرش، گریه او به تصویر کشیده می‌شود.

مارادونا جونیور

احسان حاج صفی ملی پوش فوتبال ایران تصویری از خودش به همراه فرزندش در ساحل را منتشر کرد.

" زمان خانواده "

احسان حاج صفی

آرش رضاوند بازیکن تیم استقلال با انتشار تصویری از خودش در کنار قائدی در استوری اینستاگرامش، برای او آرزوی موفقیت کرد.

آرش رضاوند

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با انتشار استوری در صفحه مجازی‌اش متنی را درباره اعتماد به خدا نوشت.

سعید عزت اللهی

میثم مجیدی بازیکن تیم آلومینیوم اراک در استوری صفحه‌اش برای فرشید اسماعیلی آرزوی موفقیت کرد.

میثم مجیدی

شایان مصلح بازیکن تیم سپاهان که قبلا برای پرسپولیس بازی می‌کرد درباره جدایی‌اش از این تیم متنی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

شایان مصلح

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار