مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت:بهره‌برداری از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی استان همزمان با هفته دولت آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت:بهره‌برداری از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی استان که از سال قبل تاکنون بازسازی یا احداث شده بودند همزمان با هفته دولت آغاز شد.

مسعود رضایی  افزود: برای اجرای این طرح که از هفته دولت سال قبل آغاز شد ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شده است.

او اظهار داشت: علاوه بر بهره برداری از این تعداد واحد مسکونی، ۳۴ پروژه توسعه و عمران روستایی از جمله طرح‌های هادی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در لرستان افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تحویل یک هزار و ۴۰۰ جلد سند مالکیت روستایی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت جاری برشمرد و افزود: این تعداد در طول یک سال گذشته صادر شده است.

رضایی تاکید کرد: اسناد مالکیت روستایی به صورت مشترک با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر و در قالب آن سند‌های دفترچه‌ای قدیم (منگوله دار) از درجه اعتبار ساقط و سند تک برگی صادر می‌شود.

بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک هزار و ۹۸۰ روستا در لرستان وجود دارد که از این تعداد یکهزار و ۵۹ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند که طرح هادی تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار تهیه شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.