نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: خودسازی فردی و تقویت روحیه معنوی و خدمت خالصانه لازمه تاثیر گذاری بیشتر بسیج در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در دیدار با مسئولان اقشار بسیج و نمایندگان بسیج کارکنان دولت قابلیت‌های گوناگون بسیج در داخل و خارج از کشور را در خور توجه و قدردانی دانست و گفت: این قابلیت‌های بیانگر جایگاه والای بسیج و نقش تاثیرگذار اقشار بسیج در تحقق هرچه بهتر اهداف و برنامه است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برکات بسیج از سال تاسیس به فرمان امام خمینی (ره) تاکنون برکسی پوشیده نیست و هرجا نام بسیج به میان آمده تحرک و پویایی هم به میان آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: در هر کاری خودسازی پایه و اساس شخصیت هر فرد را شکل می‌دهد و مانع از لغزش و اشتباه و گناه می‌شود و توجه هر یک از بسیجیان به موضوع خودسازی اثرگذاری هر فرد و در نتیجه یک مجموعه‌ای از بسیجیان را در جامعه دوچندان می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم جزو بهترین اعمال است افزود: ماندگار‌ترین اعمال اعمالی است که با نیت رضایت خداوند انجام شود و مورد رضایت خداوند هم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.