فرماندار نیکشهر گفت: ۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای ملوران از توابع بخش مرکزی و روستای رودگلندام در بخش بنت نیکشهر به مناسبت هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضیاء‌الحق هاشمزهی فرماندار نیکشهر اظهار داشت: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ملوران شهرستان نیکشهر بصورت مشارکتی بوسیله اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری و همچنین دهیاری در فضایی با زیربنای هزار و ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۵۱۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی تکمیل و هم اینک در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر در قالب ۲۵۰ خانوار و چهار روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

فرماندار نیکشهر تصریح کرد: روستای ملوران یکی از مناطق مهم در حوزه ورزشی است که هر سال رقابت های فوتبال و فوتسال و جام های رمضان برگزار می شود و با افتتاح این پروژه مهم ورزشی جوانان خوشحال و شادمان شدند.

هاشمزهی ادامه داد: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای رود گلندام بنت یکی دیگر از پروژه ها است که با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر در قالب ۴۰۰ خانوار و حدود هشت روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

وی گفت: بهره برداری از ۸۷ طرح و پروژه در حوزه های عمرانی، بهداشت و درمان، راه ، فضاهای ورزشی ، بهسازی منازل روستایی و مددجویان ، امور عشایر ، جهاد کشاورزی و نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان در هفته دولت آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هفته دولت یادآور تلاش و کوشش دولتمردانی است که در سخت ترین شرایط برای اعتلای کشور و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی خوشبختانه با پیگیری های انجام شده پروژه های مهم شهرستان نیکشهر متوقف نشده و در برخی مناطق نیز کارهای بزرگ و ماندگاری در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار