کارشناسان حقوقی به پرسشی درباره بیرون کردن زن از خانه به وسیله شوهر پاسخ داده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پرسش مخاطب وکیل‌آنلاین درباره بیرون کردن زن از منزل توسط شوهرش این است:

سلام. بعد از مشاجره و بحث با شوهرم او به من گفت که از خانه بیرون برم. وقتی من ناچار خانه را ترک کرده به منزل پدرم رفتم، بعد از دو هفته که به خانه خواستم برگردم دیدم قفل عوض شده. حالا باید چکار کنم؟

پاسخ کارشناسان وکیل‌آنلاین:

اگر مردی همسرش را از خانه بیرون کند، عمل او مصداق ترک انفاق است. ابتدا اظهارنامه ای خطاب به همسرتان دایر بر الزام ایشان به تحویل کلید ارسال نمایید. سپس در صورت ندادن کلید، شکایت کیفری ترک انفاق مطرح کنید.

منبع:میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: قانون ، وکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۸ تير ۱۴۰۱
شوهر من ۱۵ روز به من وقت داده تا خانه را ترک کنم اگرنه مرا بیرون خواهد کرد با توجه به اینکه من شاغل نیستم و خانواده ام هم ۱۰۰۰ کیلومتر دورتر زندگی میکنند و منبع درامد کافی برای رهن یا خرید خانه ندارم چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
مردی که همسرش را از خانه بیرون کند مرد نیست ناجوانمرد بی غیرت است کسی که غیرت و تعصب دینی دارد هرگز ناموسش را زنش را مادر فرزندانش را از خانه امن و امانش بیرون نمی کند باید خود مرد اگر غیرت دارد در وقت عصبانیت و جر و دعوا از خانه بیرون برود و هر زمان و هر وقتی که اعصابش آرام شد و نرمال شد چندین ذکر صلوات بفرستد و ذکر خداوند جل جلاله بگوید و لعنت خداوند را بر شیاطین ملعونین ابلسی ملعون بفرستد و بعد برود یه مقدار شیرینی بخرد و به خانه اش با روی خوش باز گردد . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه مومنانه عادلانه خداپسندانه .