کریمیان از اختصاص چهارمین دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان شهید مصطفی خمینی خبر داد و گفت: این دستگاه در دقیقه ۶۰۰ لیتر اکسیژن تولید می‌کند.

محمد کریمیان،رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،اظهارداشت: طی رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که با همراهی معاون درمان دانشگاه در سطح وزارت بهداشت داشته‌ایم، خوشبختانه موفق شده‌ایم که چهارمین دستگاه اکسیژن‌ساز را به این بیمارستان اختصاص دهیم.

او خاطرنشان کرد: این دستگاه در دقیقه ۶۰۰ لیتر اکسیژن تولید می‌کند و ظرفیت اکسیژن مصرفی بیماران بستری در این بیمارستان را بیش از پیش ارتقا خواهد داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ابراز داشت: در پیک پنجم بیماری کرونا آمار مبتلایان و بستری‌ها بالاترین میزان را در مدت ۱۸ ماه اخیر به عنوان رکورد ثبت کرد و این مسئله باعث شد که در مقابل اینگونه افزایش آمارها، میزان اکسیژن مصرفی در این بیمارستان نیز ارتقا دهیم.

او اضافه کرد: این دستگاه اکسیژن ساز امروز به بیمارستان شهید مصطفی خمینی تحویل داده شد و بلافاصله پس از تحویل مقدمات استقرار، راه‌اندازی و در مدار خدمت قرار دادن آن در اولویت خواهد بود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.