معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از حضور استودیو سیار در شهر کرج با هدف زنده نگه داشتن حال و هوای حسینی در دهه دوم محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد جلال سبزی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به تجهیز یک دستگاه اتوبوس درون شهری به تجهیزات استودیو سیار و همراهی بیرق متبرک گنبد اباعبدالله‌(ع) با این اتوبوس، گفت: تلاش می‌کنیم تا ضمن ثبت خاطرات دهه اول محرم و عنایات سید و سالار شهیدان به عزاداران حسینی در یک دهه عاشقی، شور محرم را در شهر حفظ کنیم.

او افزود: این برنامه با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اجرا شده است و اقشار مختلف مردم با حضور در این استودیو، تجربه خود از ماه محرم و توصیف زیبایی‌های واقعه کربلا را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

سبزی گفت: برنامه‌ی "با حسین(ع) حرف بزن" تجربه‌ کار رسانه‌ای جدید در شهر کرج است که در دوران پیک کرونا می‌تواند ظرفیت درخور توجه‌ای برای حفظ شور مکتب عاشورا باشد.

او افزود: هر روز از ساعت ۷ بعد از ظهر تا پایان شب این اتوبوس با حضور در نقاط مختلف شهر میزبان شهروندان و عاشقان حسینی خواهد بود.

پیام/د.خ

برچسب ها: ماه محرم ، امام حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.