مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با رعایت توصیه‌های بهداشتی کرونایی در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای ۸ شهریور شهیدان رجایی و باهنر با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

او افزود: این مراسم ساعت ۲۱:۴۵ یک‌شنبه ۷ شهریور ماه با جمعیت محدود و رعایت توصیه‌های بهداشتی همراه با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان شبکه باران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به‌منظور تبیین شخصیت والا و انقلابی شهدای هشتم شهریور تأکید کرد.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به تصویب ۳۷ ویژه برنامه و فعالیت به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص گیلان ناشی از شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌ها و مراسم امسال سلامت‌محور است.

او با بیان اینکه یاد و خاطره خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی از خاطر و اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد، تصریح کرد: تبیین و معرفی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک الگو به نسل جوان ضرورتی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.