معاون بازرسی، نظارت و حمایت سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان گفت: پرونده تخلف يك كارخانه توليد آرد در استان به دليل عرضه خارج از شبکه سبوس دامی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،علی اصغراصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان گفت: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه سبوس دامی این واحد تولیدی آرد در استان به ارزش تقریبی ۲۴۰ میلیون ریال برای صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

او گفت: سبوس گندم جزو کالاهای  دارای قیمت مصوب است و واحد‌هایی تولیدی آرد موظف هستند بر اساس صدور حواله‌های صادره از سوی شرکت‌های تعاونی دامداران یا تشکل‌های مرتبت در حوزه پرورش دام وطیور نسبت به تحویل کالا با رعایت قیمت مصوب واز طریق ضوابط قانون ابلاغی جهاد کشاورزی اقدام کنند.

اصغری گفت:سرباز زدن  از این قوانین از مصادیق عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

او با تاکید بر تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات گفت: نظارت تیم‌های گشت و کنترل بازار از واحد‌های تهیه و توزیع آرد و نان به منظور ارائه خدات بهتر و بهینه به مردم با دقت نظر ویژه انجام می‌شود.

اصغری گفت: شماره تلفن گویای ۱۲۴ نیز آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص بروز هرگونه تخلف در عرصه فعالیت واحد‌های صنفی شامل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، درج نکردن  قیمت است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: واحد تولیدی ، آرد ، سبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.