فرماندار نائین گفت: درشهرستان نائین ۴ هزارو ۷۶۲ نفر دوز دوم واکسن خود را تزریق کرده‌اند که این تعداد ۱۲.۲ درصد واجدان شرایط دریافت واکسن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدحسین نصرتی فرماندار نائین درباره وضعیت شهرستان نائین، گفت: بیش از ۴۰ روز است که در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته ایم که با اقدامات تامینی خاص سعی کرده‌ایم وضعیت بدتر نشود.

وی افزود: تعداد کل تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا اول شهریور امسال ۵۷۹۶ تست بوده که از این تعداد ۲۲۶۶ تست مثبت بوده است. همچنین تعداد کل تست‌ها در این هفته  ۲۰۹ تست کرونا بوده که از این تعداد جواب ۳۳ تست مثبت و در ۲۴ ساعت گذشته نیز تست ۵ نفر مثبت اعلام شد.

فرماندار نائین با بیان اینکه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرستان ۶۲ درصد است، گفت: تعداد بستری‌های موقت و کامل که در مراکز درمانی نائین بستری شده‌اند ۲۳ نفر است.

نصرتی به روند واکسیناسیون در شهرستان نائین اشاره و تصریح کرد: تا کنون ۹۶۹۸ نفر دوز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند که در نتیجه درصد کل واکسیناسیون کرونا در نوبت اول ۲۵ درصد است.

وی ادامه داد: همچنین ۴۷۶۲ نفر دوز دوم واکسن خود را تزریق کرده اند که این تعداد ۱۲.۲ درصد واجدان شرایط دریافت واکسن است. تعداد کل واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۴۷ به قبل ۷۱۱۸ نفر بوده که این تعداد ۷۶.۶ درصد تعداد متولدان این رنج سنی است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.