رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در این کلانشهر اشاره کرد و گفت: حریق منزل مسکونی در منازل ۲۰۰ واحدی شرکت نفت که به علت اتصال برق در سیم کشی کولر ۲ تیکه رخ داده و به خودروی ساینا سرایت کرده بود، با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

او به مهار آتش سوزی پراید در پارک ثامن واقع در کوی سیاحی که به علت اتصال سیم کشی داشبورت رخ داده بود، اشاره کرد و اظهار داشت: یک دستگاه ساینا نیز در مسیر جاده فرودگاه به علت سرعت بیش از حد و توانایی نداشتن راننده در کنترل خودرو، با آیلند کنار خیابان برخورد کرد و واژگون، سرنشین زن خودرو مصدوم شد و پس از نجات او در درون اتاقک خودرو، با همکاری عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت.

قنبری به تصادف مزدا وانت با موتورسیکلت در بلوار دماوند کوی نبوت اشاره و تصریح کرد: در این حادثه موتورسیکلت دچار حریق شد، اما سرعت عمل آتش نشانان و خاموش کردن آتش، از بروز خسارت جانی جلوگیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به انحراف خودرو ال ۹۰ و برخورد با جدول در جاده فرودگاه مقابل شهرک قائم اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان با ایمن سازی و پاکسازی مسیر از بقایای تصادف از بروز حادثه احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند.

قنبری در پایان با اشاره به کشف جسد شناور مرد ۷۰ ساله در رودخانه کارون ساحلی شرقی زیر پل نادری، افزود: غواصان ساحلی سازمان جسد را از آب خارج کرده و به عوامل انتظامی تحویل دادند، همچنین آتش نشانان در حادثه نجات محبوسین اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه فرهنگ شهر و عملیات نجات آسانسور در کوی سعدی ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.