رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل گفت: ۷ پروژه بنیاد مسکن با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در اردبیل به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اصغر صفرنژاد، رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل در مراسم افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت ۷ پروژه در روستا‌های امیدچه، خشکه رود، خانقاه، فولادلو، بقرآباد، انیلو، شندرشامی و کولانکوه به بهره برداری رسید که ۵۷ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی و قیر یارانه‌ای و دهیاری تامین شده است.

او افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها هزار و ۲۲۲ خانوار در قالب چهار هزارو ۱۷۳ جمعیت از این خدمات بهره مند می‌شوند.

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل گفت: این پروژه‌ها شامل سنگ فرش معابر به طول ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع و آسفالت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع است.

بهره برداری از ۸۸ طرح و پروژه در اردبیل

فرماندار اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۸۸ طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد که برای این طرح‌ها ۶۷۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسعود امامی یگانه افزود: تعدادی از پروژه‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که بعد از هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

او بیان کرد: امروز به صورت همزمان پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل به بهره برداری رسید که شامل اجرای ۷ پروژه طرح هادی، زیرسازی و ساماندهی معابر روستا‌های شهرستان اردبیل بوده و برای این پروژه‌ها ۵۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والام مقام بویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: اقتدار و امنیت کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.