استاندار اصفهان گفت: هفته دولت نباید به افتتاح چند طرح ختم شود، بلکه باید تجدید میثاق مسئولان با شهیدان و مردم در جهت ارتقای روحیه خدمتگزاری باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در آیین تجدید میثاق مدیران ارشد استان اصفهان در گلستان شهیدان این خطه گفت: آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی است که مسئولان ویژگی‌های خود را احصا کنند و با خدای خود عهد ببندند که جز خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف دیگری را مد نظر قرار ندهند.

وی افزود: ما در هفته دولت نباید فقط به افتتاح چند طرح و پروژه اکتفا کنیم هر چند که ارائه خدمات از تاکیدات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است، اما آنچه مهمتر از بهره برداری است، شناخت روحیه شهیدان رجایی و باهنردر خودسازی، خدمت خالصانه برای خدا و کار برای مردم است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: شهیدان رجایی و با هنر اسطوره دولت خدمتگزار بودند و برای مردم، پاسداری خون شهدا و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند.

وی ادامه داد: هر چه از تاریخ شهادت این ۲ بزرگوار می‌گذرد؛ باید ویژگی‌ها و خصایص آن‌ها که دین مداری، خدمت و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است را مد نظر قرار داد.

رضایی ادامه داد: این ۲ شهید خادم برای رضایت خدا، خلق و نیز نظام مقدس از هیچ کوششی دریغ نکردند و مسئولان رفتار و منش آن‌ها را باید سر لوحه خود قرار دهند.

دوم تا هشتم شهریور هر سال و به مناسبت سالگرد شهادت محمد علی رجایی رییس جمهوری و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.