رئیس مجتمع پتروشیمی مهاباد گفت: پتروشیمی این شهرستان ۲۰۰ هزار ماسک را برای مقابله با کرونا به بیمارستان امام خمینی (ره) اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عباس فرشباف رئیس مجتمع پتروشیمی مهاباد اظهار کرد: این شرکت ۲۰۰ هزار ماسک سه لایه به ارزش ۲ میلیارد ریال برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ به ستاد مقابله با کرونای این شهرستان کمک اهدا کرد.

فرشباف افزود: این تعداد ماسک برای توزیع در مناطق مختلف شهری و روستایی و در قالب اجرای برنامه‌های ستاد مقابله با کرونای این شهرستان توسط این شرکت خریداری و تحویل فرمانداری مهاباد داده شد.

وی اضافه کرد: پتروشیمی مهاباد در طول دوران کرونا همواره همراه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و شبکه بهداشت و درمان بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین این شرکت ۲ میلیارد ریال نیز برای خرید یک دستگاه پرینتر رنگی رادیولوژی و یک دستگاه UPS ماموگرافی که جزو نیاز‌های ضروری بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد بود، خریداری و به این بیمارستان اهدا کرده است.

فرشباف اذعان کرد: سعی و تلاش همه مسئولان این شهرستان و دستگاه‌های اجرایی، کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن است که به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان در حال اجرا است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.