مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از واکسیناسیون بیش از ۴ هزار پاکبان مشهدی شاغل در مناطق ۱۳ گانه، با همکاری مرکز پزشکی شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، همواره پاکبانان به دلیل فعالیت شبانه روزی و حضور در محیط‌های شهری پرخطر یکی از اقشار بسیار آسیب پذیر در مقابل این بیماری بودند.

او افزود: به همین منظور ابتدای امسال سهمیه محدودی از واکسن کرونا به پاکبانان مشهدی اختصاص پیدا کرد و در فاز اول حدود ۲۰۰۰ نفر از پاکبانان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مسن‌تر نسبت به دیگران، واکسینه شدند.


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری ادامه داد: خوشبختانه با شروع دور جدید تخصیص واکسن به پاکبانان شهرداری مشهد عملیات واکسیناسیون با سرعت بیشتری در حال انجام است و تا کنون در مجموع بیش از ۴ هزار نفر از پاکبانان نسبت به بیماری کرونا واکسینه شده اند.


رهنمایی بیان کرد: از کل تعداد پاکبان‌های واکسینه شده، بیش از ۲ هزار نفر به طور کامل هر ۲ دوز واکسن را دریافت کرده اند و پیش بینی می‌شود با تامین واکسن طی روز‌های آتی در مجموع بالغ بر ۶ هزار نفر از نیرو‌های کارگری خدمات شهری واکسینه شوند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار