سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از هفت پروژه قابل افتتاح دستگاه‌های اجرای شهرستان آبادان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، یوسف پای گذار، سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: همزهمان با هفته‌ دولت هفت پروژه در آبادان قابل افتتاح است که یکی از آن‌ها بیمارستان تازه تاسیس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار هزینه شده‌ حدود ۲۹ میلیارد با سازه بتونی در ۴ طبقه و زیربنایی بامتراژ ۲۲ هزار پانصد هشتاد و هفت مترمربع و با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد.

او از بهره برداری از دو پروژه‌ در حوزه‌ آب این شهرستان هم خبر داد و افزود: آب شیرین کن اروندکنار، با سرمایه گذاری ۲۶ میلیارد تومان و با ظرفیت ۳۵۰۰ مترمکعب در روز، و پشتیبانی از حدود ده هزار نفر و نیز سری دوم تصفیه خانه آبادان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و با افزایش ظرفیت ۶۰ هزار مترمکعب که ظرفیت آب آبادان را از ۱۲۰ هزار متر مکعب فعلی به ۱۸۰ هزار مترمکعب خواهد رساند از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه آب می‌باشند.

پای گذار همچنین در خصوص پروژه‌های اداره برق شهرستان گفت: پروژه ایستگاه تقویت شبکه برق با سطح ولتاژ ۱۳۲ کیلووات با ارزش ۸ میلیارد تومان به منظور تقویت و پایداری شبکه برق فشارقوی وبهبود رینگ شبکه فوق توزیع در آبادان وتداوم برق رسانی در پست برق ولیعصر (ع) آبادان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: اجرای این طرح منجر به تقویت وضعیت ولتاژ، کاهش افت ولتاژ وهمچنین منجر به افزایش ظرفیت برق رسانی و کاهش خاموشی‌های ناخواسته وافزایش راندمان توان توزیع برق میگردد و همچنین امکان برقراری رینگ فشارقوی در منطقه سبب بالا رفتن پایداری شبکه برق در آبادان می گردد.

پای گذار همچنین به افتتاح ۳ زمین چمن مصنوعی در حوه‌ی ورزش اشاره کرد که هر کدام با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در میدان طیب بلوار ساحلی امام حسین (ع)، روستای سادات و روستای نصار آماده‌ی افتتاح و بهر برداری هستند.

معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان بیان کرد:در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونای این شهرستان افتتاح پروژه‌ها بصورت رسمی، حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی افتتاح خواهد شد و در غیر اینصورت پروژه‌های یاد شده با سپری مراحل اداری لازم وارد چرخه‌ی خدمات رسانی می‌گردد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.