مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از اعلام آمادگی ۲۰۰ دانشجو برای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) بسیج دانشجویی اقدام به اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه کرد که در پی آن ۹۲ بسته غذایی و هزار بسته بهداشتی تهیه و در مناطق محروم همدان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی در بین صد خانواده توزیع شد، افزود: این بسته‌ها از محل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده و شامل اقلامی همچون گوشت، برنج، روغن و ماکارونی  بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد: برای تهیه هر بسته غذایی تقریباً ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده بود، بسته‌های بهداشتی نیز شامل ۱۰هزار ماسک و مایع ضدعفونی کننده بود که از محل کمک‌های خیران خریداری و توزیع شد.

پور حسینی در ادامه  از اعلام آمادگی ۲۰۰ دانشجو برای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی در این زمینه اعلام آمادگی کرده و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواسته که در صورت نیاز از این نیرو‌های جهادگر استفاده کنند.

او افزود: دانشجویان استان برای تزریق واکسن نیز اعلام آمادگی کرده و در این زمینه نیز فراخوان زده‌ایم تا در صورت نیاز از ظرفیت این نیرو‌ها برای واکسیناسیون استفاده شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: نیرو‌های بسیجی استان در زمینه‌های مختلف تولید ماسک و گان نیز وارد شده و خدماتی داشته‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.