نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از دیدار با بایدن به موضوع برجام و نفوذ ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های آمریکا بمنظور احیای توافق هسته‌ای برجام با ایران مخالف است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای دیدار و گفتگو با جو بایدن، راهی واشنگتن شده است، پیش از دیدار با رئیس جمهور آمریکا و در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز که نخستین مصاحبه وی با یک سازمان خبری بین‌المللی پس از رسیدن به نخست وزیری محسوب می‌شود، تاکید کرد: با تلاش‌های آمریکا بمنظور احیای توافق هسته‌ای برجام با ایران مخالف هستم و قصد دارم به حملات مخفی این رژیم نسبت به برنامه هسته‌ای ایران ادامه دهم.

وی ادامه داد: گفتگو‌های سازش با فلسطینیان را رد می‌کنم و در راستای توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

بنت با بیان اینکه راه حلی برای اتمام درگیری با فلسطینیان وجود ندارد تا در آینده‌ای نزدیک مانع این موضوع شود گفت: تصمیم دارم تا به طرح بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق این رژیم در جهت توسعه شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری ادامه دهم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه قرار است در دیدار با بایدن دیدگاهی راهبردی را درباره ایران مطرح کند، گفت: تقویت روابط با کشور‌های عربی مخالف نفوذ منطقه‌ای و اقدامات هسته‌ای ایران از جمله این دیدگاه‌های جدید است.

بنت افزود: در حقیقت ما نیاز به یک ائتلاف منطقه‌ای از کشور‌های عربی داریم تا با تشکیل آن و کمک یکدیگر مانع گسترش نفوذ ایران شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفتالی بنت ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
خیلی هم دلتون بخواد ، پشه و فشار خون ؟ ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست . عرب و یهود چون از یک نزاد هستند به تفاهم می رسند و اگر چه صهیون در اعتقادات 180 درجه مقابل هم باشن ، چون در نظام سرمایه داری سرمایه اساس است حال از هر کس و هر روش که باشد ، جان و مال و ناموس فلسطینی مهم نیست ! هفتاد سال است که علنی مادر خواهر و برادران عرب را می کشند اما ایران و ایرانی اخ است ؟ مگه ما چه کارشون کردیم ؟ وقتی می گویم که همه در جنگ پشت صدام بودند از این رفتاراشون معلومه و نیازی به اثبات نورانیت خورشید نیست این برا نسلی که آن موقع نبودند و نمی زارند درک درستی داشته باشند چه عرب و چه عجم .
آخرین اخبار