کریمیان گفت: با افتتاح بیمارستان (۳۷۶تختخوابی) رازی و در مدار خدمت قرار گرفتن آن بسیاری از مشکلات و چالش‌ها و نیاز‌های مردم شریف استان در حوزه درمان رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، هفتمین جلسه کمیته راه‌اندازی بیمارستان (۳۷۶ تختخوابی) رازی ایلام در دانشگاه علوم پزشکی با حضور ریاست دانشگاه، معاون توسعه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، مدیران حراست، بازرسی، روابط عمومی، امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی، آی تی و اداره ساختمان و مدیر این بیمارستان برگزار شد.

کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر؛ از زحمات و تلاش‌های شایسته همکاران در عرصه خدمت به مردم شریف استان تقدیر و تشکر نمود و گفت: افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام یکی از اتفاقات مهم و ماندگاری است که در حوزه سلامت استان رخ خواهد داد.

او بیان کرد: با افتتاح این بیمارستان و در مدار خدمت قرار گرفتن آن بسیاری از مشکلات و چالش‌ها و نیاز‌های مردم شریف استان در حوزه درمان رفع خواهد شد.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: خوشبختانه در سفر اخیر وزیر محترم بهداشت به استان و تاکید ایشان بر افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی، تلاش و جدیت ویژه‌ای برای افتتاح آن به کار بسته شده است.

او بیان کرد: اگرچه این بیمارستان در موعد مقرر و زمان‌بندی شده به مرحله افتتاح نرسید، اما انصافاً بیش از هر زمان دیگری به تکمیل و تجهیز آن توجه شد و در سطح وزارت بهداشت و استان، همدلی و همکاری و همراهی شایسته و ماندگاری برای پیشبرد مسائل و موضوعات این پروژه عظیم درمانی حاصل شده که قابل تقدیر است.

او ادامه داد: اعضای محترم کمیته راه‌اندازی بیمارستان و سایر دست‌اندرکاران و زحمتکشان این عرصه در طول مدتی که این کمیته تشکیل شده، نهایت توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد امور بیمارستان به کار بسته‌اند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.