مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: توانایی خرید بازیکنان گران‌قیمت و تعیین‌کننده را نداریم، نَفَس کارشناسان و هواداران از جای گرم بلند می‌شود.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص وضعیت ذوب‌آهن در نقل‌وانتقالات فصل جدید گفت: ۱۲ بازیکن جدید به خدمت گرفتیم، با دو بازیکنمان تمدید کردیم و دیگر توافقات و خرید‌ها را نیز به تدریج در روز‌های آینده انجام می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که هواداران ذوب‌آهن و کارشناسان فوتبال درخواست و نظرشان جذب بازیکنان تعیین‌کننده و بزرگ است، افزود: نَفَسشان از جای گرم در می‌آید، بازیکنانی که مدنظر دیگران است را ما نمی‌توانیم بخریم، زیرا توان و پول خریدشان را نداریم. طبق لیستی که تارتار به ما داده و براساس نظر او بازیکنان را به خدمت گرفتیم، ما طبق نظر همه نمی‌توانیم عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره شرایط گلر‌های این تیم در فصل جدید اظهار کرد: مهدی امینی و یوسف بهزادی قراردادشان تمام شده و از تیم جدا شدند، دروازه‌بان‌های فصل آینده ذوب‌آهن شهاب گردان و حبیب فرعباسی خواهند بود.

فریدونی با اشاره به صحبت‌ها و شایعات مطرح‌شده درخصوص جذب بازیکنان جدید و خرید بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: ساسان حسینی در لیست خرید ما نبود، در حال مذاکره با نادر محمدی هستیم و باید دید با این بازیکن به توافق می‌رسیم یا خیر، همچنین برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم، زیرا توانایی پرداخت قرارداد‌های سنگین را نداریم.

او در واکنش به صحبت‌های محمدزاده مبنی بر تمایل‌نداشتن ذوب‌آهن برای تمدید با او و همچنین ماندن یا رفتن جهانی گفت: شرایط وحید محمدزاده به نظر تارتار برای تمدید یا رفتنش بستگی دارد، میلاد جهانی این فصل هم با ذوب‌آهن قرارداد دارد و در تیم می‌ماند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پایان گفت: هدفمان این است که در فصل جدید سخت تلاش کنیم، اما نمی‌توانیم به کسی قول رتبه‌ای در جدول را بدهیم.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.