رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بهره‌برداری ۴۳ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی همزمان با هفته دولت یک هزار و ۱۹۲ شغل جدید ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: از ۴۳ طرح ۳۳ طرح در بخش عمرانی و ۱۰ طرح نیز در بخش تولیدی است که با صرف اعتباری معادل ۵۰۴ میلیارد و و ۲۹۶ میلیون ریال آماده افتتاح است.

او با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال جدید در این بخش ایجاد می‌شود گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی زمینه اشتغال ۷۸۶ نفر به صورت مستقیم و ۴۰۶ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی و ترویج همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

میرعماد با بیان اینکه عمده این طرح‌ها در بخش عمرانی است گفت: در این بخش در هفته دولت ۳۳ طرح عمرانی با صرف اعتبار ۱۷۰ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال آماده افتتاح شد.

او بیان کرد: در این هفته همچنین ۱۰ طرح تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد که برای آماده سازی این طرح‌ها ۳۳۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال هزینه صرف شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از ۴۳ طرح عمرانی و تولیدی تعداد ۶ طرح در بخش تولیدات گیاهی، ۴ طرح در بخش تولیدات دامی، ۳۲ طرح بخش آب و خاک و یک طرح نیز در بخش ترویج است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار