شرکت فردا موتورز شرایط فروش و قیمت جدید FMC SX۵ و FMC ۵۱۱ را برای شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت فردا موتورز با اعلام شرایط فروش FMC SX۵ برای شهریور ۱۴۰۰، قیمت این کراس اوور را افزایش داد. در حال حاضر این محصول به صورت پیش فروش عرضه می‌شود.

قیمت مصوب و جدید FMC SX۵ از سوی شرکت فردا موتورز ۶۴۹ میلیون تومان تعیین شده و نسبت به ماه قبل، ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و همچنین دیگر به مشتریان تخفیف نقدی اعطا نمی‌شود.

در طرح فروش جدید این شرکت سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان تعلق می‌گیرد و مدت زمان تحویل خودرو‌ها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

همچنین پیش پرداخت ۳۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در زمان ثبت نام نیاز است. با توجه به بخشنامه منتشر شده در وبسایت رسمی فردا موتورز، قیمت ۶۴۹ میلیون تومان با درنظرگیری هزینه‌های شماره گذاری، مالیات، عوارض و… است.

شرایط فروش FMC SX۵ و FMC ۵۱۱ اعلام شد

همچنین شرکت فردا موتورز با اعلام شرایط فروش FMC ۵۱۱ برای شهریور ۱۴۰۰، قیمت این سدان کلاس B را نیز افزایش داد. در حال حاضر این محصول به صورت پیش فروش عرضه می‌شود.

قیمت مصوب و جدید FMC ۵۱۱ از سوی شرکت فردا موتورز ۴۸۹ میلیون تومان تعیین شده و نسبت به ماه قبل، ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

در طرح فروش جدید این شرکت سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان تعلق می‌گیرد و مدت زمان تحویل خودرو‌ها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین پیش پرداخت ۲۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در زمان ثبت نام نیاز است.

شرایط فروش FMC SX۵ و FMC ۵۱۱ اعلام شد


بیشتر بخوانید:


مدل خودرو سال تولید قیمت خودرو (تومان)

پیش پرداخت زمان ثبت نام

۵۰ درصد

پرداخت مرحله دوم

دوماهه ۲۰ درصد

سود مشارکت

پرداخت زمان تحویل

(پس از کسر سود مشارکت)

زمان تحویل
FMC SX۵ ۱۴۰۰ ۶۴۹۰۰۰۰۰۰ ۳۲۴۵۰۰۰۰۰ ۱۲۹۸۰۰۰۰۰ ۱۸ درصد

الباقی مبلغ

(پس از کسر سود مشارکت)

۹۰ روز
FMC ۵۱۱ ۱۴۰۰ ۴۸۹۰۰۰۰۰۰ ۲۴۴۵۰۰۰۰۰ ۹۷۸۰۰۰۰۰ ۱۸ درصد

الباقی مبلغ

(پس از کسر سود مشارکت)

۹۰ روز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار