گروه‌های سنی مجاز به دریافت واکسن قبل از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه گروه‌های سنی مجاز برای ثبت نام دریافت واکسن فقط باید به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند، گفت: افرادی که نام نویسی کرده اند فقط بعد از دریافت پیامک به مراکزی که اعلام شده است مراجعه کنند.

او افزود: متأسفانه بیشتر مراجعه کنندگان پیش از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند که این امر سبب بروز تجمعات و امکان ابتلا به کرونا می‌شود.


بیشتر بخوانید:
علت ازدحام در مراکز واکسیناسیون مازندران چیست؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: افرادی که با فضای مجازی آشنا نیستند یا امکان مراجعه به سایت سلامت را ندارند به مراکز بهداشتی شهر یا روستای محل سکونت خود مراجعه کنند.

دکتر جوانیان گفت: کسانی که سوالی در خصوص چگونگی دریافت واکسن دارند نیز نیاز به مراجعه حضور ندارند و می‌توانند سوالات خود را از طریق شماره تلفن‌های ۳۲۳۶۱۰۴۵ و ۳۲۳۳۲۸۷۶ و همچنین ۳۵۰۲-۰۱۱ بپرسند.

او افزود: علاوه برتمامی مراکز بهداشت روستایی و شهری، دو مرکز در مصلای جمعه و سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل و یک مرکز خودرویی درپارک پردیس واقع درجاده قدیم آمل به بابل برای واکسیناسیون افراد فعال شده است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار