پیام شما شهروندان عزیز در مورد روکش آسفالت از مسیر تونل ولایت تا سه راهی خیرآباد شهرستان تویسرکان، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد روکش آسفالت از مسیر تونل ولایت تا سه راهی خیرآباد شهرستان تویسرکان ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استانها ارجاع داده شد.

دغدغه روز/

۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ نماینده شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راهداری استان همدان بر اساس خبر زیر خبر از روکش آسفالت جاده تویسرکان از تونل ولایت تا تقاطع خیر آباد دادند.

با گذشت چند ماه و فرارسیدن فصل کاری و آسفالت جاده‌ها متاسفانه هیچ حرکتی جهت آسفالت این مسیر از تونل ولایت تا سه راهی خیرآباد تویسرکان دیده نمی‌شود و این در حالی است که آسفالت این محدوده فوق‌العاده خراب است؛ و بار‌ها مشاهده شده است که آسفالت ریزی در شهرستان تویسرکان و جاده‌های این شهرستان سردسیر در فصل نامناسب زیر بارش و سرما رخ داده است که در مدت کوتاهی تخریب شده است.حال انتظار می‌رود تجربه گذشته شهرستان تکرار نشود و هرچه سریعتر آسفالت‌ریزی جاده‌های تویسرکان تا قبل از زمستان آغاز و به پایان برسد.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد روکش آسفالت از مسیر تونل ولایت تا سه راهی خیرآباد شهرستان تویسرکان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر از مسیر سه راهی خیرآباد-تویسرکان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر از مسیر تونل ولایت تا سه راهی خیرآباد شهرستان تویسرکان خبر داد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار