مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی دو روز آینده جوی ناپایدار همراه با افزایش ابر و رگبار باران در سطح استان حاکم خواهد شد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (چهارشنبه ۳ شهریور) به دلیل وجود ناپایداری جوی و استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه، ضمن تداوم وزش باد در ساعات بعدازظهر و عصر (گاهی با سرعت تند) در مناطقی از استان افزایش ابر و رگبار پراکنده باران (در نواحی منتهی به کوهستان سبلان توام با رعدوبرق پراکنده) نیز پیش بینی می‌شود.

او افزود: همچنین تا صبح پنجشنبه (۴ شهریور) در طول روز‌ها از شدت گرمای هوا قدری کاسته شده و در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای نسبتاً خنک تداوم دارد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده شرایط جوی در سطح استان اردبیل پایدار و آسمان استان غالباً صاف با وزش باد ملایم خواهد بود.

محمدی بیان کرد: از روز جمعه با حاکمیت الگوی تابستانه دمای هوا در سطح استان اردبیل افزایش می‌یابد و هوای گرم تا اواسط هفته آینده تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.